محل تبلیغات شما
قدرت محتوای ویدیویی و محبوبیت یوتیوب در جهان
درست است که در چند سال اخیر تمایل به ویدیوهای آنلاین افزایش زیادی داشته است اما آیا توانسته محتوای متنی را کنار بزند؟ با اینکه بعضی از مردم همیشه متن نوشته را به دیدن فیلم ترجیح می دهند اما نمی توان از افزایش محبوبیت محتوای ویدیویی هم چشم پوشی کرد.

۲. هدف تبلیغ را با دقت انتخاب کنید
Bumper ad ها می توانند باعث ایجاد ترافیک بیشتر به سوی سایت، افزایش آگاهی از برند و حتی افزایش میزان فروش شما باشند. اما بدون هدف گذاری دقیق شما پول و زمان خودتان را صرف نشان دادن تبلیغ به افرادی می کنید که جزو مخاطبین هدفتان نیستند.
دو راه اصلی برای مشخص کردن مخاطبین هدف وجود دارد: demographics و interests.
با روش demographic می توانید افرادی با جنسیت، سن، وضعیت تاهل و میزان درآمد خاصی را انتخاب کنید. البته گزینه میزان درآمد فقط در برخی از کشورها فعال است و فعلا ایران جزو این کشورها نیست.

امروزه مردم برای یاد گرفتن اکثر کارها از ویدیو استفاده می کنند. بافتن، انجام دادن تکالیف ریاضی، یاد گرفتن دیجیتال مارکتینگ و همینطور دنبال کردن سلبریتی های مورد علاقه، کارهای روزمره ای هستند که مردم را به دیدن ویدیوهای مختلف وادار می کنند.

پیش بینی شده است که در سال 2022 حدود ۸۲ درصد ترافیک اینترنت را ویدیو تشکیل دهد که این آمار در مقایسه با سال 2017 تقریبا ۷ درصد بیشتر است.

مزایای استفاده از Bumper ad های یوتیوب
مدت زمان کم Bumper ad ها استفاده از آنها را به یک چالش برای تبلیغ دهندگان تبدیل کرده است. شما در ۶ ثانیه چقدر می توانید از محصول شگفت انگیز خودتان حرف بزنید؟ شاید بپرسید با این همه روش مختلف برای تبلیغ در یوتیوب چرا کسی باید از Bumper ad ها استفاده کند؟
دلیل اصلی استفاده از Bumper ad ها این است که اثربخش هستند.
بیشتر بیننده ها در مقابل تبلیغات کور می شوند. به این معنی که توجهی به تبلیغات نمی کنند. مخصوصا روی دسکتاپ، بیننده ها سعی می کنند در طول تبلیغات طولانی سر خودشان را با چیز دیگری گرم کنند.

مدت زمان کوتاه Bumper ad ها حواس بیننده را به چیز دیگری پرت نمی کند زیرا شمارش مع زیر ویدیو نشان می دهد که چقدر از مدت زمان تبلیغ باقی مانده است. به طور کلی گوگل به این نتیجه رسیده است که مردم محتوای Bumper ad ها را بهتر و بیشتر از بقیه انواع تبلیغات به خاطر می سپارند.

علاوه بر اینها یکی از به صرفه ترین راه ها برای رسیدن به چند میلیارد نمایش در یوتیوب Bumper ad ها هستند زیرا گوگل قیمت آنها را بر اساس هزار بار نمایش (CPM) تعیین می کند.

هزینه قرار دادن این تبلیغات در یوتیوب چقدر است؟
قیمت گذاری دقیق Bumper ad ها به صنعتی که در آن مشغول هستید، موقعیت مکانی و مخاطبین هدف شما بستگی دارد.
اما قیمت گذاری بر اساس هر ۱۰۰۰ دفعه نمایش است و شما می توانید تعیین کنید که برای هر ۱۰۰۰ نمایش چقدر می خواهید پرداخت کنید. همچنین تعیین بودجه کلی برای کل کمپین هم بر عهده خود شماست.
طبق آمار گوگل در آمریکا شما باید چیزی بین ۱ تا ۴ دلار برای هر ۱۰۰۰ نمایش Bumper ad کنار بگذارید.

چگونه در یوتیوب تبلیغ Bumper ad بسازیم؟
از آنجا که در سال 2006 گوگل پلتفرم یوتیوب را خرید شما برای ساختن Bumper ad باید ابتدا یک اکانت گوگل ادز بسازید. توجه داشته باشید که روش های مختلفی برای تبلیغ در یوتیوب وجود دارد پس حواستان باشد هنگام انتخاب نوع تبلیغ حتما Bumper ads را انتخاب کنید.
روش ساختن و اجرا کردن Bumper ad در یوتیوب به شکل زیر است:

یوتیوب در عرصه پخش آنلاین ویدیو یک هیولا به حساب می آید. طبق آمار خود این پلتفرم، آمریکایی هایی با سنین ۱۸ تا ۳۴ سال با یوتیوب بیشتر از هر شبکه تلویزیونی دیگری همراه می شوند. با بیشتر از ۱ میلیارد بیننده ثابت، نادیده گرفتن نقش یوتیوب در صنعت ویدیوی آنلاین عملا کاری غیر ممکن است. اما چون زمان نمایش آنها بسیار کوتاه (تنها ۶ ثانیه ناقابل!) است ساختن یک تبلیغ متقاعد کننده می تواند چالشی جدی برای شما باشد.
برای اینکه به این مشکلات بر نخورید و یک استراتژی برنده برای Bumper ad هایتان در یوتیوب داشته باشید چه کا می کنید؟ ما به شما می گوییم.

Bumper ad چیست و چه ویژگی هایی دارد؟
Bumper ad یکی از ۶ نوع مدل تبلیغی است که می توان در یوتیوب به کار برد. از انواع دیگر این تبلیغات می توان به تبلیغات display، تبلیغات کاور فیلم ها و تبلیغات قابل رد کردن (skippable) اشاره کرد.

Bumper ad ها به مدت ۶ ثانیه قبل از شروع یک ویدیو در یوتیوب نمایش داده می شوند.
نکته مهم تر این است که نمی توان آنها را رد کرد. این به این معنی است که بیننده چاره ای جز دیدن این تبلیغات ندارد.
این تبلیغات به شکل زیر به بیننده نمایش داده می شوند:

تبلیغات bumper ad در یوتیوب
توجه کنید که هیچ دکمه ای مبنی بر رد کردن تبلیغ” در عکس بالا وجود ندارد اما به هر حال مدت زمان این تبلیغات فقط ۶ ثانیه است.

بعد از ورود به اکانت گوگل ادزتان به صفحه Campaigns بروید و سپس دکمه آبی +” را کیک کنید.
ساخت تبلیغات bumper ad در یوتیوب
New Campaigns را بزنید.
Goal مورد نظر برای کمپینتان را انتخاب کنید. برای مثال ما Brand Awareness and Reach را انتخاب می کنیم.
Video را به عنوان نوع کمپین انتخاب کنید.
ساخت تبلیغات bumper ad در یوتیوبزیر عنوان Campaign sub type، بامپر را انتخاب کنید.
ساخت تبلیغات bumper ad در یوتیوب

۴ استراتژی برای موفقیت Bumper ad های یوتیوب
حالا که می دانید بامپر ادز چیست و چگونه ساخته می شود احتمالا ذوق زیادی برای شروع کمپین تان دارید. اما قبل از شروع باید بدانید که چه چیزی باعث موفقیت و نتیجه بخش بودن تبلیغات یوتیوب آن هم به صورت Bumper ad می شود. در اینجا ۴ استراتژی کارآمد برای اجرای این کمپین ها را با همدیگر مرور می کنیم.

۱. تبلیغ باید ساده و صریح باشد
در یک تبلیغ طولانی شما زمان زیادی برای داستان سرایی و نشان دادن جزییات محصولتان دارید. اما در ۶ ثانیه نمی توانید همه این کارها را انجام دهید.
تبلیغ شما باید کوتاه و صریح باشد. اگر بخواهید در این زمان کم جزییات زیادی را بگنجانید بیننده را گیج می کنید و حتی ممکن است این اتفاق باعث عصبانیت او شود. به جای این کار روی یک هدف تمرکز کنید.

شما فقط باید یک پیام را از طریق Bumper ad به بیننده منتقل کنید.
آیا محصول شما نسبت به بقیه رقبا ارزان تر است؟ برای دانشجوها مناسب تر است؟ به دنبال نقطه خاص و کوچکی از بازار هستید؟ مخاطبین تان به چه چیزی بیشتر اهمیت می دهند؟
برای مثال فرض می کنیم که شما فروشنده قاب موبایل هستید. ممکن است برای تبلیغ آن روی پایه خلاقانه اش یا ضد ضربه و ضد آب بودن آن تمرکز کنید. آیا این مخاطبین شما را هیجان زده می کند؟ یا به راحتی تبلیغ شما را نادیده می گیرند؟
نکته مهم این است: روی هر چیزی که تمرکز می کنید آن را مختصر و مفید بگویید.
شما فقط ۶ ثانیه زمان دارید و تلاش برای گنجاندن همه ویژگی هایتان در یک تبلیغ قطعا کاری جز هدر دادن زمان نیست. اگر واقعا چندین ویژگی مختلف دارید که می خواهید به آن اشاره کنید، پس باید چند کمپین مختلف هم بسازید.
علاوه بر اینها، توجه داشته باشید که تصاویر و فونتی که استفاده می کنید ساده باشند. اگر این موارد خیلی عجیب و غریب باشند ممکن است بیننده را ناراحت کند و این تاثیر تبلیغتان را کاهش می دهد.


بودجه کلی کمپین و روز شروع آن را وارد کنید.
 شبکه هایی که می خواهید تبلیغتان در آن نمایش داده شود را وارد کنید.
زبان و موقعیت مکانی مخاطبین تان را انتخاب کنید.
جاهایی که نمی خواهید تبلیغ در آنجا نمایش داده شود را انتخاب کنید.
تنظیمات اضافی کمپین اعم از دستگاه ها و سن افرادی که تبلیغ را می بینند را انتخاب کنید.
برای Ad group خود یک نام انتخاب کنید.
از قسمت demographics مخاطبین هدف خود را تعیین کنید.
کلمات کلیدی که می خواهید تبلیغتان با آنها نمایش داده شود را وارد کنید.
مقدار هزینه ای که می خواهید برای هر ۱۰۰۰ ایمپرشن (نمایش) پرداخت کنید را وارد کنید.
ویدیو مورد نظرتان را بارگزاری کنید.
دکمه Create Campaign را بزنید.
بعد از ساختن تبلیغ باید صبر کنید تا گوگل آن را تایید کند که این فرآیند معمولا بیشتر از ۲۴ ساعت طول نمی کشد.

بسیار عالی! شما اولین Bumper ad خودتان را ساختید!

روش صحیح تعیین و مدیریت بودجه تبلیغات کلیکی گوگل

روش ردیابی نرخ تبدیل در گوگل تبلیغات یا Conversion Tracking

چگونه با تبلیغات کلیکی سرنخ های بیشتری جذب کنیم ؟

ad ,bumper ,تبلیغات ,تبلیغ ,یوتیوب ,ها ,bumper ad ,در یوتیوب ,ad ها ,انتخاب کنید ,را انتخاب ,ساخت تبلیغات bumper ,توجه داشته باشید

مشخصات

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

درس تو با من بخون چرا درب اتوماتیک شیشه ای فروشگاه اینترنتی دیجیکالا الکتروموتور خرید و فروش انواع نهال میوه و گردو با بهترین قیمت Superdone باران بهاری طبیعت گردی novinrahro دستگاه سانتریفیوژ آزمایشگاهی