محل تبلیغات شما

بررسی کلمات کلیدی، جزء اولین کارهایی است که باید برای تحقیقات بازار آنلاین انجام دهیم. در دنیای دیجیتال و بازاریابی داده محور، دسترسی به اطلاعات مورد نیاز برای تحقیقات بازار، آسان تر از گذشته شده است. البته باید در انتخاب اطلاعات درست دقت کنیم چون اطلاعات زیاد به معنای کارا و مفید بودن هر داده ای نیست. در این نوشته، آمارهایی کاربردی درباره کلمات کلیدی جستجو شده کاربران گوگل،  قیمت کلیک ها و شاخص های مرتبط در صنعت پررونق خدمات منزل» را به شما ارائه کرده ایم. این اطلاعات بر اساس گزارشات اکانت مدیریتی MCC با سابقه و مدیریتی راتین در گوگل ادز گردآوری شده است. در سومین میکروگزارش خود با حفظ حریم خصوصی مشتریان خود سعی کردیم نمایی کلی از کلماتی که در بازار خدمات منزل، توسط کاربران در گوگل جستجو شده ارائه دهیم. از این اطلاعات می توانید برای طراحی استراتژی سئو، برنامه بازاریابی محتوایی، برنامه بازاریابی دیجیتال و حتی طراحی محصول و توسعه آن بهره ببرید.


بررسی کلمات کلیدی، جزء اولین کارهایی است که باید برای تحقیقات بازار آنلاین انجام دهیم. در دنیای دیجیتال و بازاریابی داده محور، دسترسی به اطلاعات مورد نیاز برای تحقیقات بازار، آسان تر از گذشته شده است. البته باید در انتخاب اطلاعات درست دقت کنیم چون اطلاعات زیاد به معنای کارا و مفید بودن هر داده ای نیست. در این نوشته، آمارهایی کاربردی درباره کلمات کلیدی جستجو شده کاربران گوگل،  قیمت کلیک ها و شاخص های مرتبط در صنعت پررونق خدمات منزل» را به شما ارائه کرده ایم. این اطلاعات بر اساس گزارشات اکانت مدیریتی MCC با سابقه و مدیریتی راتین در گوگل ادز گردآوری شده است. در سومین میکروگزارش خود با حفظ حریم خصوصی مشتریان خود سعی کردیم نمایی کلی از کلماتی که در بازار خدمات منزل، توسط کاربران در گوگل جستجو شده ارائه دهیم. از این اطلاعات می توانید برای طراحی استراتژی سئو، برنامه بازاریابی محتوایی، برنامه بازاریابی دیجیتال و حتی طراحی محصول و توسعه آن بهره ببرید.


بازه زمانی مورد بررسی: 1 ژانویه تا 30 دسامبر 2019 مقارن با ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ تا ۱۳۹۸/۱۰/۰۹

تعداد اکانت های بررسی شده: ۲۰ اکانت گوگل ادز با موضوعات خدمات نظافت منزل،

تعمیرات لوازم خانگی، قالیشویی، باربری، تجهیزات آشپزخانه و دکوراسیون

تعداد نمایش تبلیغات (Impressions) مربوط به عبارات کلیدی حوزه خدمات منزل: ۲٬۵۷۰٬۰۰۰+ بار

میانگین قیمت کلیک روی کلمات حوزه خدمات منزل: ۰٬۴ لیر ترکیه

بازار خدمات منزل

home-Services-online

شناخت رفتار جستجو کنندگان، کلید موفقیت در دیجیتال مارکتینگ

ما به عناون بازاریاب باید همشه حواسمان به رفتار مخاطب و مشتری باشد. در دیجیتال مارکتینگ آن هم با رویکرد داده محوری که این روزها پیدا کرده، پایش آنلاین رفتار کاربر خیلی آسان تر از پیش است. اما مهم این است که رفتار مخاطب را در همه مراحل جستجو تا کسب اطمینان و خرید زیرنظر داشته باشیم تا در نقاط تماس مناسب بتوانیم تبلیغات و محتوای مناسب را در کانون توجه مخاطب هدف خود قرار دهیم. برای فهم این رفتار، غیر از شناخت پرسونا و ویژگی های رفتاری که در جای خود باید به آن بپردازیم، با بررسی کلمات کلیدی که مخاطب در گوگل جستجو می کند می توانیم جایگاه حدودی او در چرخه یا قیف بازاریابی و نیازهای او در این سفر را بهتر بشناسیم.


 در صنعت خدمات منزل، چه کلماتی نمایش تبلیغات بیشتری داشته اند؟

با بررسی کلمات جستجو شده کاربران گوگل در سال 2019 که در اکانت های گوگل ادز زیرمجموعه راتین اتفاق افتاده است، نتایج زیر حاصل شدند. در نمودار زیر تنها ۶۱ عبارت کلیدی برتر بر اساس ترافیک یا دفعات نمایش (Impression) تبلیغات مرتبط، نمایش داده شده است. چون دایره خدمات منزل خیلی وسیع است ما فقط به حوزه های پرنمایش تر پرداختیم. خدمات نظافت منزل، قالیشویی، اثاث کشی، تجهیزات آشپزخانه، دکوراسیون و تعمیر وسایل خانگی از کلمات کلیدی عمده ای بودند که در این گزارش بررسی شده اند. اما آمار کلمات کلیدی حوزه های تعمیرات موبایل در منزل، تعمیرات خودرو در محل، پرستاری در منزل، آموزش در منزل و مصالح ساختمانی در این گزارش وجو ندارند.



بازه زمانی مورد بررسی: 1 ژانویه تا 30 دسامبر 2019 مقارن با ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ تا ۱۳۹۸/۱۰/۰۹

تعداد اکانت های بررسی شده: ۲۰ اکانت گوگل ادز با موضوعات خدمات نظافت منزل،

تعمیرات لوازم خانگی، قالیشویی، باربری، تجهیزات آشپزخانه و دکوراسیون

تعداد نمایش تبلیغات (Impressions) مربوط به عبارات کلیدی حوزه خدمات منزل: ۲٬۵۷۰٬۰۰۰+ بار

میانگین قیمت کلیک روی کلمات حوزه خدمات منزل: ۰٬۴ لیر ترکیه

بازار خدمات منزل

home-Services-online

شناخت رفتار جستجو کنندگان، کلید موفقیت در دیجیتال مارکتینگ

ما به عناون بازاریاب باید همشه حواسمان به رفتار مخاطب و مشتری باشد. در دیجیتال مارکتینگ آن هم با رویکرد داده محوری که این روزها پیدا کرده، پایش آنلاین رفتار کاربر خیلی آسان تر از پیش است. اما مهم این است که رفتار مخاطب را در همه مراحل جستجو تا کسب اطمینان و خرید زیرنظر داشته باشیم تا در نقاط تماس مناسب بتوانیم تبلیغات و محتوای مناسب را در کانون توجه مخاطب هدف خود قرار دهیم. برای فهم این رفتار، غیر از شناخت پرسونا و ویژگی های رفتاری که در جای خود باید به آن بپردازیم، با بررسی کلمات کلیدی که مخاطب در گوگل جستجو می کند می توانیم جایگاه حدودی او در چرخه یا قیف بازاریابی و نیازهای او در این سفر را بهتر بشناسیم.


 در صنعت خدمات منزل، چه کلماتی نمایش تبلیغات بیشتری داشته اند؟

با بررسی کلمات جستجو شده کاربران گوگل در سال 2019 که در اکانت های گوگل ادز زیرمجموعه راتین اتفاق افتاده است، نتایج زیر حاصل شدند. در نمودار زیر تنها ۶۱ عبارت کلیدی برتر بر اساس ترافیک یا دفعات نمایش (Impression) تبلیغات مرتبط، نمایش داده شده است. چون دایره خدمات منزل خیلی وسیع است ما فقط به حوزه های پرنمایش تر پرداختیم. خدمات نظافت منزل، قالیشویی، اثاث کشی، تجهیزات آشپزخانه، دکوراسیون و تعمیر وسایل خانگی از کلمات کلیدی عمده ای بودند که در این گزارش بررسی شده اند. اما آمار کلمات کلیدی حوزه های تعمیرات موبایل در منزل، تعمیرات خودرو در محل، پرستاری در منزل، آموزش در منزل و مصالح ساختمانی در این گزارش وجو ندارند.

روش صحیح تعیین و مدیریت بودجه تبلیغات کلیکی گوگل

روش ردیابی نرخ تبدیل در گوگل تبلیغات یا Conversion Tracking

چگونه با تبلیغات کلیکی سرنخ های بیشتری جذب کنیم ؟

خدمات ,کلمات ,های ,بررسی ,گوگل ,جستجو ,کلمات کلیدی ,در این ,که در ,خدمات منزل ,جستجو شده ,توانیم جایگاه حدودی ,بررسی کلمات کلیدی ,مناسب بتوانیم تبلیغات ,صنعت خدمات منزل،

مشخصات

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

بسته بندی اثاثیه برای اسباب کشی فروشگاه اینترنتی دوچرخه نیکان‌بایک مجله دلتا سلامتی ایران برکه ی نیلو 010203 وب سایت موبایل و کامپیوتر جهت افزایش دانش اطلاعات موج کویر دندانپزشکی شركت بزرگ و معتبر پيشگام رايان