محل تبلیغات شما

بررسی کلمات کلیدی، جزء اولین کارهایی است که باید برای تحقیقات بازار آنلاین انجام دهیم. در دنیای دیجیتال و بازاریابی داده محور، دسترسی به اطلاعات مورد نیاز برای تحقیقات بازار، آسان تر از گذشته شده است. البته باید در انتخاب اطلاعات درست دقت کنیم چون اطلاعات زیاد به معنای کارا و مفید بودن هر داده ای نیست. در این نوشته، آمارهایی کاربردی درباره کلمات کلیدی جستجو شده کاربران گوگل،  قیمت کلیک ها و شاخص های مرتبط در صنعت پررونق جراحی زیبایی» را به شما ارائه کرده ایم. این اطلاعات بر اساس گزارشات اکانت مدیریتی MCC با سابقه و مدیریتی راتین در گوگل ادز گردآوری شده است. در دومین میکروگزارش خود باز هم ضمن حفظ حریم خصوصی مشتریان خود سعی کردیم نمایی کلی از کلماتی که در بازار عمل زیبایی، جراحی یا عمل زیبایی توسط کاربران در گوگل جستجو شده به دست دهیم. از این اطلاعات می توانید برای اهداف سئو، طراحی برنامه بازاریابی محتوایی و شناخت کلی این بازار بهره ببرید.


 در صنعت عمل زیبایی، چه کلماتی نمایش تبلیغات بیشتری داشته اند؟

با بررسی کلمات جستجو شده کاربران گوگل در سال 2019 که در اکانت های گوگل ادز زیرمجموعه راتین اتفاق افتاده است، نتایج زیر حاصل شدند. در نمودار زیر تنها ۳۰ عبارت کلیدی برتر بر اساس ترافیک یا دفعات نمایش (Impression) تبلیغات مرتبط، نمایش داده شده است. قطعا هر چه اطلاعات شما درباره وقایع مختلف مربوط به فرایند انتخاب خدمات زیبایی بیشتر باشد، می توانید تحلیل بهتر و دید عمیق تری نسبت به این کلمات و ترافیک آنها و وضعیت بازار پیدا کنید. گفتنی است که به نقل از خبرگزاری مهر در سال ۹۵، رئیس انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران، گفته بود: بینی ۳۰ درصد مردم کشور نیاز به جراحی زیبایی دارد … و سالانه در حدود ۲۵ هزار جراحی زیبایی بینی در کشور انجام می شود»


بازه زمانی مورد بررسی: 1 ژانویه تا 30 دسامبر 2019 مقارن با ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ تا ۱۳۹۸/۱۰/۰۹

تعداد اکانت های بررسی شده: ۱۹ اکانت گوگل ادز

تعداد نمایش تبلیغات (Impressions) مربوط به عبارات کلیدی حوزه زیبایی: ۳٬۰۴۲٬۰۰۰+ بار

میانگین قیمت کلیک روی کلمات حوزه جراحی زیبایی: ۰٬۱۸ لیر ترکیه

بازار عمل زیبایی آقایان

رفتار آنلاین جستجوی خدمات جراحی زیبایی

شناخت رفتار جستجو کنندگان، کلید موفقیت در دیجیتال مارکتینگ

آمار جراحی زیبایی در ایران خیلی بالاست. حال اگر بتوانیم متوجه شویم که رفتار کاربر و مخاطب خدمات زیبایی چگونه است و از صفر تا صد چه مسیری را طی می کند تا خدمت مورد نظر را انتخاب کرده و برای آن پول بپردازد (سفر مشتری یا customer journey)، می توانیم در بزنگاه ها و نقاط تماس وی با محصول یا خدماتمان، توجه او را به سمت خود جلب کنیم و او را با خود همراه کنیم تا هم مشتری شود و هم در چرخه مشتریان ما بماند. برای فهم این رفتار، غیر از شناخت پرسونا و ویژگی های رفتاری که در جای خود باید به آن بپردازیم، با بررسی کلمات کلیدی که مخاطب در گوگل جستجو می کند می توانیم جایگاه حدودی او در چرخه یا قیف بازاریابی و نیازهای او در این سفر را بهتر شناسایی یا حتی پیش بینی کنیم.


روش صحیح تعیین و مدیریت بودجه تبلیغات کلیکی گوگل

روش ردیابی نرخ تبدیل در گوگل تبلیغات یا Conversion Tracking

چگونه با تبلیغات کلیکی سرنخ های بیشتری جذب کنیم ؟

زیبایی ,گوگل ,جراحی ,بررسی ,اطلاعات ,کلمات ,جراحی زیبایی ,در گوگل ,بررسی کلمات ,که در ,جستجو شده

مشخصات

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

معرفی بهترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی تجهیزات دندانپزشکی انقلابِ عشق سیستم های حرارتی برودتی و تجهیزات استخر پاناسونیک ایران kharidekhareji ساحل علم خفقان حرف چیز های کارتونی سیب رایانه