محل تبلیغات شما

ایجاد سرنخ برای چه کارهایی مفید است؟

یک تصور اشتباه این است که تبلیغات کلیکی فقط به درد سایت های e-commerce یا فروشگاه های اینترنتی می خورد؛ اما اینطور نیست. تبلیغات کلیکی یک کانال ارتباطی مفید برای تمام شرکت ها و وبسایت هایی است که به ایجاد سرنخ آنلاین نیاز دارند.

ایجاد سرنخ برای کسب و کارهایی که با کسی غیر خودشان کار نمی کنند بسیار ضروری است. این کار مانند یک پیش آمادگی و تبادل اطلاعات است که با توجه به اینها کسب و کار و مشتری آن می توانند تصمیم گیری کنند.

مشخصات کسب و کاری که با ایجاد سرنخ سر و کار دارد عبارت است از:


مزایای استفاده از تبلیغات کلیکی برای جذب سرنخ:

جذب بازدید کنندگانی که به دنبال محصولات شما هستند

رسیدن بسیار سریع به رتبه های اول ترافیک و کلمات کلیدی

سرمایه گذاری روی همه قسمت های قیف سرنخ

زیر نظر داشتن پیام و هدف هر قسمت از قیف سرنخ

مشاهده و تشخیص چیزی که مردم به دنبال آن هستند و فراهم کردن آن برایشان

شناخت بیشتر سرنخ ها و رفتار آنها


جستجوی ارگانیک: این روش تا اینجا بهترین روش جذب سرنخ است. حدود 85 درصد کلیک های وب از طریق صفحات ارگانیک صفحه اول نتایج گوگل هستند و نکته مهم این است که کاملا رایگان اند. قسمت بد ماجرا اینجاست که در رقابت برای حضور در صفحه اول، شما هزاران و یا میلیون ها رقیب دارید و باید هزینه زیادی برای سئوی داخلی و خارجی بپردازید تا شاید بعد از ماه ها یا سال ها به صفحه اول بیایید.

تبلیغات کلیکی گوگل: با این روش می توانید در یک چشم به هم زدن به صفحه اول بیایید و قبل از بقیه، جلوی چشم افرادی که به خدمات یا محصولات شما نیاز دارند باشید.

درسته! با تبلیغات کلیکی شما باید به ازای هر کلیک کاربر، مبلغی را پرداخت کنید. اما حواستان باشد که هیچ کانال تبلیغات و بازاریابی رایگان نیست. به هر حال یک یا چند نفر باید مدیریت شبکه های اجتماعی، نوشتن بلاگ و سئو سایت را بر عهده بگیرند و قطعا این کارها را رایگان انجام نخواهند داد.


پیگیری و محاسبه میزان بازگشت سرمایه (ROI) تا ریال آخر

افزایش تعداد سرنخ ها و پیاده سازی راه های دیگر بازاریابی روی آنها

مقایسه ایجاد سرنخ با کسب و کارهای اینترنتی

برگردیم به بحث ابتدای مقاله درباره اینکه هم ایجاد سرنخ و هم کسب و کارهای اینترنتی به تبلیغات کلیکی نیاز دارند. مهم ترین تفاوت آنها در شیوه انتخابی آنهاست. در واقع کسب و کار کسب و کار آنلاین هیچ شیوه انتخابی خاصی ندارد. مخاطب هدف این کسب و کارها تمام افرادی هستند که مایلند اینترنتی خرید کنند.

مقایسه متن تبلیغ با هدف ایجاد سرنخ و برای کسب و کار اینترنتی

با یک مقایسه ساده متوجه می شوید که پیام و فراخوان انجام کار (CTA) کسب و کارهای اینترنتی تفاوت زیادی با متن تبلیغات با هدف جذب سرنخ دارد.


دوره آزمایشی

پروسه های تایید یا تکذیب

چرخه های طولانی فروش

نکاتی درباره قیمت

برای مثال سرویس های مالی، شرکت های بیمه و کسب و کارهای B2B همگی برای بقا به ایجاد سرنخ احتیاج دارند. در حقیقت هر کسی که به هر دلیلی این متن را می خواند نوعی سرنخ برای یک شرکت است. شما به عنوان یک سرنخ، یک برچسب روی خودتان دارید. مثلا سرنخ مهم” و این به دلیل کار مشخصی است که شما انجام داده اید. این کار می تواند هر چیزی باشد مانند:


چرا تبلیغات کلیکی یکی از بهترین راه ها برای ایجاد سرنخ است؟

قیف بازاریابی و فروش را در نظر بگیرید. با یک نگاه سریع به آن متوجه می شوید که همه قسمت های این قیف باید پر از سرنخ باشد.

قیف فروش و بازاریابیدر ابتدا سرنخ ها به قسمت بالایی قیف می روند و در نهایت باید با گذشتن از قسمت پایینی قیف تبدیل به مشتری شوند. چالشی که اینجا مطرح است کشاندن سرنخ های اولیه به درون قیف است. بیایید با هم نگاهی به راه های انجام این کار و دلیل برتری تبلیغات کلیکی نسبت به بقیه روش ها بیاندازیم.


بلاگ: بلاگ ها منبع بسیار خوبی برای گرفتن سرنخ هستند اما کار کردن با آنها چالش هایی هم دارد. شما به طور مداوم باید در آنها پست های جدید بگذارید و همچنین باید امیدوار باشید که این پست ها به تعداد زیادی به اشتراک گذاشته شوند. این اتفاق هم نیازمند تعداد اعضای زیاد است و هماهنگ کردن این سه مورد با یکدیگر وقت و منابع زیادی از شما می گیرد.


ثبت نام در سایت

کلیک روی یک آگهی تبلیغاتی

خواندن یک متن تا آخر

دانلود یک فایل یا ….

هدف از ایجاد سرنخ ایجاد یک بینش کاملا دو طرفه است. با این ارتباط هم شرکتی که محصولی برای فروش دارد بیشتر با خواسته های مشتری آشنا می شود و هم مشتری ها آگاهی بیشتری نسبت به خدمات و محصولات شرکت ما پیدا می کنند.

اما هدف نهایی این است که سرنخ ایجاد شده خریدی انجام دهد و به جمع مشتریان شرکت اضافه شود. این مرحله با گرفتن اطلاعات اولیه مانند نام، ایمیل و آدرس آغاز شده و در قدم های بعدی اطلاعات جزئی تر هم از مشتری گرفته می شود.


ایمیل: شما می توانید به طور مداوم به اعضای سایت خود ایمیل بزنید یا با خریدن لیست ایمیل هایی که به دردتان می خورد شانستان برای گرفتن سرنخ های بیشتر را افزایش دهید. این کار هم نیاز به نظم و بهینه سازی های دیگری دارد.


شبکه های اجتماعی: با استفاده از شبکه های اجتماعی شما می توانید تعداد دنبال کنندگان و طرفداران خود را افزایش دهید اما معنای این اتفاق این نیست که همه آن افراد در بازار هدف شما قرار دارند. خیلی از آنها نیازی به خدمات یا محصول شما ندارند.


روش صحیح تعیین و مدیریت بودجه تبلیغات کلیکی گوگل

روش ردیابی نرخ تبدیل در گوگل تبلیغات یا Conversion Tracking

چگونه با تبلیغات کلیکی سرنخ های بیشتری جذب کنیم ؟

سرنخ ,های ,کار ,یک ,ایجاد ,ها ,کسب و ,ایجاد سرنخ ,تبلیغات کلیکی ,است که ,و کار

مشخصات

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

VoiPing نیلو طرح تمرینها وراه حلهای ریاضی دبیرستانی برای پیشرفت درریاضیات فانوس هنر takhfifhot اطلاعات تخصصی طراحی و سئو سئو ناوک آموزش برنامه نویسی و طراحی سایت آوا فایلمس مجله آکادمیک